Kuvaus
Satula/penkki/istuin Derbi X-Race, X-Treme ja Gilera mopoihin, vuosimalliin 2010 asti. Satula tulee ilman päällystä, joten voit asentaa siihen haluamasi satulanpäällisen. Satulanpäälliset löydät tästä.
Valmiiksi päällystetyn satulan löydät tästä.
Sopivuus:
- Derbi Senda SM / R X-Race 50 2T (2000 – 2010)
- Derbi Senda SM / R X-Treme 50 2T (2000 – 2010)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2003 – 2010)






















