Satula (ilman satulanpäällistä) Derbi X-Race, X-Treme / Gilera SMT, RCR <-2010

69,90  sis. ALV

Tuotenumero: 82906

Kuvaus

Satula/penkki/istuin Derbi X-Race, X-Treme ja Gilera mopoihin, vuosimalliin 2010 asti. Satula tulee ilman päällystä, joten voit asentaa siihen haluamasi satulanpäällisen. Satulanpäälliset löydät tästä.

Valmiiksi päällystetyn satulan löydät tästä.

Sopivuus: 

  • Derbi Senda SM / R X-Race 50 2T (2000 – 2010)
  • Derbi Senda SM / R X-Treme 50 2T (2000 – 2010)
  • Gilera SMT / RCR 50 2T (2003 – 2010)