Kuvaus
Kahdella eri sytytyskartalla varustettu HPI innerrotor sytytysjärjestelmä, eli niin kutsutut “kisasähköt”.
Sytytysjärjestelmä antaa voimakkaan sekä vakaan kipinän jokaisella moottorin kierrosluvulla, ja on suunniteltu toimimaan jopa 20 000r/min kierrosnopeuksilla. Kevyemmän vauhtipyörän ansiosta kampiakselin pyörivä massa on merkittävästi pienempi ja moottori reagoi näin ollen paljon herkemmin kaasuun.
Parempi sytytyskarttaprofiili mahdollistaa myös korkeammat moottorin huippukierrokset.
Tässä mallissa on kaksi erilaista sytytyskarttaa. Toisessa kartassa on suurempi sytytysennakko (katso kuva 2). Ohjaustankoon asennettavan kartan vaihto katkaisijan löydät tästä.
Lue asennusohjeet huolellisesti!
Sopivuus:
- Aprilia SX / RX 50 2T (2006 – 2010)
- Aprilia SX / RX 50 2T (2011 – 2017)
- Aprilia SX / RX 50 2T (2018->)
- Derbi Senda SM / R X-Race, X-Treme 50 2T (2006->)
- Derbi Senda SM / R DRD Racing / Pro 50 2T (2006->)
- Derbi Senda SM / R DRD X-Treme 50 2T (2011 – 2017)
- Derbi Senda SM / R X-Treme / Racing 50 2T (2018->)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2006 – 2010)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2011 – 2017)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2018->)
Tämä sytytysjärjestelmä lisää moottorin tehoa, joten se ei ole hyväksytty tieliikennekäyttöön!