Kuvaus
HPI outer rotor sytytysjärjestelmä, eli niin kutsutut “kisasähköt” Aprilia, Derbi ja Gilera -mopoihin. Staattorilta saadaan ulos 60w vaihtovirtaa, joka riittää hyvin esim. valoille ja akun lataukseen.
Sytytysjärjestelmä antaa voimakkaan sekä vakaan kipinän jokaisella moottorin kierrosluvulla, ja on suunniteltu toimimaan jopa 20 000r/min kierrosnopeuksilla. Vauhtipyörä on yli 50% alkuperäistä kevyempi, jonka ansiosta kampiakselin pyörivä massa on pienempi ja moottori reagoi näin ollen paljon herkemmin kaasuun.
Parempi sytytyskarttaprofiili mahdollistaa myös korkeammat moottorin huippukierrokset.
Lue asennusohjeet huolellisesti!
Sopivuus:
- Aprilia SX / RX 50 2T (2006 – 2010)
- Aprilia SX / RX 50 2T (2011 – 2017)
- Aprilia SX / RX 50 2T (2018->)
- Derbi Senda SM / R X-Race, X-Treme 50 2T (2006->)
- Derbi Senda SM / R DRD Racing / Pro 50 2T (2006->)
- Derbi Senda SM / R DRD X-Treme 50 2T (2011 – 2017)
- Derbi Senda SM / R X-Treme / Racing 50 2T (2018->)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2006 – 2010)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2011 – 2017)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2018->)
Tämä sytytysjärjestelmä lisää moottorin tehoa, joten se ei ole hyväksytty tieliikennekäyttöön!