Kuvaus
Sylinterisarja Stage6 Big Racing 88CC
Yksi markkinoiden parhaimmista 88cc sylinterisarjoista! Alusta loppuun suunniteltu ja huolella viimeistelty alumiini sylinteri, viidellä huuhtelukanavalla sekä kaksiosaisella. Valmistaja on mitannut sylinterillä huimat 25,2 hevosvoimaa ja 15,4Nm vääntöä (moottorin on oltava muiltakin osin viritetty, vähintään 24mm kaasutin, tehoputki yms).
Sylinterin luotettavuuden takaa alkuperäistä isompi jäähdytystilavuus sekä kilpailukäytöstä tunnettu Vertex mäntä.
Sylinterisarja sisältää:
- Nicasil pinnoitettu 88cc alumiini sylinteri, halkaisija 50mm
- Laadukas Vertex mäntä yhdellä männänrenkaalla
- Yksiosainen alumiini sylinterikansi
- Sylinterin tiivistesarja
Tälle sylinterille suositellaan vähintään 24mm kaasutinta, viisi levyistä vahvistettua kytkintä, laadukkaita runkolaakereita C4 välyksellä ja BR10EG tai BR10EIX -sytytystulppaan. (Kylmällä kelillä kannattaa käyttää 9 -lämpöarvon tulppaa).
Huom! Tämän sylinterisarjan kanssa on käytettävä pidempi iskuista kampiakselia (iskun pituus 45mm) ja 120mm pitkiä pinnapultteja pitkillä muttereilla.
Tämä on Stage6 88cc sarjan tehokkaampi malli (Streetrace on matala viritteisempi). Suurimmat erot ovat sylinterin materiaali, leveä kaksiosainen pakoaukko ja mäntä yhdellä männänrenkaalla.
Sopivuus:
- Aprilia SX / RX 50 2T (2006 – 2010)
- Aprilia SX / RX 50 2T (2011 – 2017)
- Aprilia SX / RX 50 2T (2018->)
- Derbi Senda SM / R X-Race, X-Treme 50 2T (2006->)
- Derbi Senda SM / R DRD Racing / Pro 50 2T (2006->)
- Derbi Senda SM / R DRD X-Treme 50 2T (2011 – 2017)
- Derbi Senda SM / R X-Treme / Racing 50 2T (2018->)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2006 – 2010)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2011 – 2017)
- Gilera SMT / RCR 50 2T (2018->)
Huom! Sylinterin ulkopuolella on 49cc merkintä, mutta todellisuudessa sylinteri on 88cc, joten tämä ei ole tieliikennekelpoinen.